Moeten mensen met ADHD vroeger naar bed ?

Ik heb zelf ADHD en beweeg veel en vraag me nu af of mensen met ADHD vroeger naar moeten omdat ze veel meer bewegen dat mensen zonder ADHD.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Probeer wel op tijd te gaan slapen want je verbrandt inderdaad meer energie. Neem eventueel een zo'n pilletje om goed in slaap te komen, want meestal kom je met ADHD lastig en slaap. Het moet niet maar het is denk voor je zelf beter.

Toegevoegd na 36 minuten:
LEES WEL DE BIJSLUITER WANT DAAR STAAT MISSCHIEN IN DAT HET NIET SAMEN GAAT MET MEDICIJNEN DIE JE AL HEB.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hallo, heb zelf ook ADHD maar eerder naar bed gaan gaat vaak niet. K probeer wel 6 uur te slapen, en anders ff te rusten. Vaak te druk om direct in slaap te vallen. Maar moeten k vin van niet !