ik ben een man van 22 jaar heb nauwelijks baardgroei en word vaak 17/18 jaar geschat. Wat kan ik doen om er toch iets ouder (volwassener) uit te zien?

Er word gezegt dat je er jonger uitziet als je kort haar hebt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.1K

Antwoorden (8)

Volwassener kleding dragrn en eventueel een ander kapsel nemen.
En geniet ervan dat je jonger word geschat, hier heb je later profijt van.
Ritsuka
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alleen omdat je er nu jonger uitziet zegt niets over de toekomst.
Ik kan me goed voorstellen dat een man van 22 er niet graag uitziet als een 'knul' van 17.
Een bril opzetten en/ of nette kleding aantrekken, zou niet weten. ik word ook wel 17 geschat terwijl ik net zo oud als jij bent, maar wat vind je daar zo erg aan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat het belangrijker is dat je volwassen overkomt, dan schatten mensen je ouder dan als je bijvoorbeeld nu nog cartoon shirts draagt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en waarom die minnen?
Zorg dat je jezelf volwassen gedraagt. Stoere kleding aan en niet teveel bezig zijn met je uiterlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom zit je in met wat andere van je denken? Wil je wel een baart? Zo niet waarom zou je het dan doen? Zo ja accepteer het dan niet iedereen kan een grote baartgroei hebben .

Om te antwoorden op je vraag hoe zie ik er ouder of volwassener uit :

Wel je kan beginnen met niet meer inzitten met wat andere van je denken en je uiterlijk of gedrag niet veranderen als andere dit niet goed vinden.

Je kan je uiterlijke beperkingen accepteren zoals bij jou je hebt geen baart maar je wilt er wel zelf een(opnieuw jij wilt er een niet omdat andere het willen)

Kwa uiterlijk weet ik niet direct wat je zou veranderen het is meestal de omgekeerde kant dat mensen kledij of kapsel veranderen om er jonger uit te zien niet ouder.
Dus het feit dat iemand je jonger inschat kan je als een compliment beschouwen!!!!

Volwassen zijn heeft niet alleen te maken met je uiterlijk en hoe je je kleed maar hoe je je gedraagt en hoe je omgaat met je omgeving.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Konflook smeren op je gezicht
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een snorretje kweken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je ziet er uit zoals je eruit ziet, je bent 22 dus je zal wat je ook doet, er niet uit gaan zien als een man van 38, qua gezicht.
Die geringe baardgroei, misschien komt er nog wat, en anders zou ik er alleen maar blij mee zijn. Niet zoveel gedoe met scheren. En later als je 45 bent en je ziet er uit al 35 dan ben je alleen maar blij met je geringe baardgroei.

Maar goed, tips om er toch wat ouder uit te zien:

Misschien kun je wat bakkebaarden proberen te kweken.
Draag overhemden!
Een horloge.
Geen afgezakte broeken met bjorn borg kinderonderbroekje er bovenuit. Een normale broek dus!
Als je iets van oorbellen of piercings hebt, haal ze er onmiddellijk uit.
Geen kleding met grote teksten of merken erop. En geen sportschoenen met alle kleuren van de regenboog.

En misschien is de sportschool wat voor jou, een beetje trainen aan een wat breder mannelijker postuur. Dat oogt misschien ook wat ouder.