Kun je 3 keer verkouden worden achter elkaar?

Ben al vanaf begin november verkouden. Netals het

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
15.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pak eens elke dag een mok groene thee.
Met een flinke eetlepel honing erin.
En de sap van een verse citroen. Hou je niet van thee.
Dan gewoon een glas water met de sap van een verse citroen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sinds wij cinuforce van dr vogel het hele jaar door slikken, zijn zowel ik als mijn kinderen niet meer verkouden geweest
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben mn hele leven lang verkouden,

Het beste antwoord

Ja dat kan, probeer je weerstand te verhogen, door gezond te eten, buiten wandelen of fietsen en eventueel met extra vitamine.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gebruik een neusspray en ga stomen om er een keer GOED vanaf te komen.

Andere antwoorden (4)

Ja ik ben ooit 2,5 - 3 maanden aan een stuk verkouden geweest dus ja :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan ja.
Ik doe alles gezond, drink melk, eet fruit, eet elke dag groente, ga op de fiets naar mijn werk, enz enz...en ik ben vanaf augustus al 3x verkouden geweest.
Hoesten, verstopte neus, keelpijn enz enz.

Zoals het nu voelt is mijn verkoudheid die ik nu heb binnenkort voorbij. Nu maar hopen dat het voorlopig even klaar is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jazeker, en van hetzelfde virus óók nog.
Wel duidt dit erop dat je afweer niet op orde is en komt iets vaker bij pilgebruiksters voor. Neem in geval 2e/3e-generatiepillen in ieder geval NOOIT aspirine!!! - dat is in dit geval een levensgevaarlijke contramedicatie.
Ga naar je eigen apotheek en vraag 1-gramspillen ascorbineZUUR en eet er een stuk of 5 achter elkaar tesamen op met de middag- of avondmaaltijd, nooit 's morgens want dan kun je (onschuldige) diarrhee oplopen.
Speciaal voor diabetici en pilgebruiksters heeft jouw apotheek ze beslist op voorraad (het is vit.C) maar soms heeft hij alleen de ½ of ¼grams-versie in huis en slik je gewoon wat meer.
's Avonds een scheutje alcohol erachteraan en de volgende morgen kun je fluitend naar je werk en is het over - maar om 16:00 komt de verkoudheid ietsje weer terug en herhaal je dit recept - meestal blijft het hierna wel een 3 maanden weg.
Uiteraard moet je ze meteen betalen want het is een voedings-aanvulling - de reden dat je ze bij JOUW EIGEN apotheek moet kopen is dat een zuur een aantal aan jouw al voorgeschreven medicijnen onwerkzaam maakt en in dat geval begint zijn kassa vreselijk te piepen en te gillen.
Niks om je ongerust over te maken - je mag tot 1 ons/dag ervan opeten - dat heeft iemand nog uitgeprobeerd ook.
Niks aan de hand.
Het voedingszuur heeft wel 1 nadeel (voor mannen): al je rimpeltjes trekken weg en als 65-jarige man wordt ik vaak genoeg voor een mooie blonde stoot van 25 gehouden - meer bijwerkingen zijn er niet. En je mag dit afdoende recept gewoon printen en op zijn toonbank leggen. Sterkte.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jij kunt veel keer achter elkaar verkouden worden door de verschillende soorten zwakke virussen en elke keer met verschillende symptomen en jij kunt zorgen om veel sinaasappel of citron te eten en veel water te drinken