Kunnen je borsten zomaar kleiner zijn geworden?

Ik slik nog steeds dezelfde pil, ben niet afgevallen, niet zwanger geweest etc etc, maar als ik foto's van een paar jaar terug terug kijk zijn mijn borsten echt aanzienlijk voller dan ze nu zijn. Hoe kan dat?

Ik heb wel nog cup 70E, maar ze ogen stukken kleiner en zijn veel minder aanwezig dan ze vroeger waren, ondanks dat ik niet van kledingstijl ben veranderd.

Ik ben ook niet gaan sporten oid.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

De zwaartekracht meid.. vroeger of later trekken ze allemaal zuidwaarts. hoewel de inhoud hetzelfde is gebleven zijn ze nu uitgesmeerd over een groter oppervlak. Ze staan niet meer zo enthousiast rechtop als vroeger.

en dan lijken ze kleiner...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het hoeft maar een paar millimeter te zijn. of een kleine verzakking in de borst zelf.
Het is raar hoe het bij dat deel heel snel opvalt dat er iets veranderd is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze is 20, dan heb je daar echt nog geen last van. Ik ben 34 en heb het ook nog niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
elk jaar veranderen ze... heb het ook niet over thee zakjes.... ik ben zelf 31 en als ik naar foto`s door de jaren heen kijk zijn ze telkens anders....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Okee, Het ligt ook heel erg aan de bh die je draagt. Ik denk dat dat meer bepalend is dan je borsten zelf.