foto reeks van baby tot volwassene?

Hallo,

Ik zoek een reeks foto's van een persoon van baby tot
volwassene voor een werkstuk.
Weet iemand waar dit te vinden is op het internet?
Xx

Toegevoegd na 36 seconden:
Baby,Peuter,Kleuter,Schoolkind,Puber,volwassene,(oudere)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (2)

hopelijk voldoet de onderstaande link. Betreft:
baby, kind, puber, jong-volwassene, volwassene

2e Link geeft mooi de lichaamsverhoudingen weer. (met name hoofd tot lijf valt op). Leeftijden staan eronder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bamibal
12 jaar geleden
Ik weet toch vrij zeker dat de laatste twee personen uit je eerste link, verschillende personen zijn ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zijn allemaal verschillende personen bij de eerste link. Waar beweer ik dat dit dezelfde personen zijn?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het moeten toch juist foto's van dezelfde persoon zijn?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haal ik niet direct uit de vraag. Denk echter dat dat een lastige opgave wordt. Welke ouder denkt er aan om een mooie foto te maken van zijn baby, kind, peuter, puber, en volwassene, deze achter elkaar te zetten en ze ook nog online te posten.