Steken in je hoofd aan de rechter kant wat kan dit zijn?

Ik heb laatste tijden pijn bij de rechterkant van mijn hoofd. (3 a 2 x in een week) Dit pijn voelt aan als een steek dat een paar seconde doet wanneer ik deze steek voel zeg ik automatisch "auw" en houd ik mn hand het gedeeltw vast waar ik een steek kreg. Ik ben babg dat het iets ernstigs is heeft iemand enig dee wat het kan zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Grappig, ik heb bijna precies hetzelfde, alleen dan voel ik het duidelijk diep in mijn rechteroor. De pijn is heel plotseling en intens. Dezelfde verschijnselen verder, in een reflex zeg ik 'au' en grijp ik met mijn hand naar mijn hoofd. De pijn is na enkele seconden weer weg en er is geen napijn/nasleep voelbaar: het is net zo plotseling weer weg als dat het gekomen is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jaa inderdaad! Ik denk dat ikdan maar even langs de dokter zal aan want ik heb bijvoorbeeld paar uur geleden een steek gekregen en ik voel er nu drukte op zitte
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, Wil je een vraag beantwoorden ligt hij er weer uit, en in jouw geval 3x een reactie. Daar krijg je steken van:)

Antwoorden (2)

Voor dit soort dingen is het raadzaam om naar de arts te gaan. Er zijn heel veel verschillende oorzaken van pijn in het hoofd. Daar kan echt je huisarts meer over vertellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke, dankjewel ik zal dan denk ik zo snel mogelijk even langs de dokter gaan voor de zekerheid je weet maar nooit .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan ook te maken hebben met spieren in je nek en schouders. Dus niet gelijk denken dat het heel ernstig is. Maar zeker even naar de huisarts om het zeker te weten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is het beste advies. +1
Ik heb dat zelf ook en moet ook nog naar de huisarts als ik er weer erg last van krijg. Zelf heb ik familiaire hemiplegische migraine en weet dat ik die pijn ook heb al sik een aanval krijg. Misschien heb je ook die migraine? En toch maar even langs de huisarts gaan, ben zelf ook erg benieuwd wat het kan zijn.