ik heb ontzettende bollen wangen, weet iemand een mannier om er van af te komen?

Ik heb ontzettende bolle wangen, ook wel babywangen of appelwangetjes genoemd. Ik wel er graag vanaf, weet iemand tips? Of ze minder laten opvallen? Ik ben trouwens 13 jaar!
Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (3)

Dat kan niet, dat is jouw gezicht, daar kan je niets aan veranderen.
Je kan eventueel met make up wel het accent wat verleggen waardoor ze minder bol lijken, maar er is niks mis met appel wangetjes, ik heb ze ook al jaren ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bolle wangetjes kunnen nog vanzelf verminderen als je wat ouder wordt. Je gezicht krijgt dan een meer volwassen vorm. Voorlopig kan je ze minder laten opvallen door bijvoorbeeld je kapsel aan te passen.

Bij bolle wangen heb je een haarstijl nodig die langer dan kinlengte is. Plukjes die vanaf de zijkant naar het gezicht gericht staan, kunnen het gezicht wat versmallen. Laat de bovenkant van het haar in laagjes knippen en houdt de zijkanten dicht bij het gezicht. Dit zal je gezicht optisch verlengen.

Met make up kan je ook de aandacht van je bolle wangen afleiden. Leg met blush het accent op de jukbeenderen: glijd met je borstel van je oor over je jukbeenderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je komt er niet van af dat ben jij.
Probeer dit te accepteren.
Ik denk dat veel mensen jaloers zijn op zo`n blakend gezicht met deze wangen.
Dat straalt gezondheid en vrolijkheid uit.
Misschien kun je iets met je haar doen waardoor ze minder opvallen maar dat is het enigste wat ik jou kan adviseren.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ga hiervoor naar de kapper toe zij weten precies wat er moet gebeuren.

Toegevoegd na 7 minuten:
Mij viel nog iets in bij ons in de organisatie werkt een persoon die ook gezegend is met deze gezonde uitstraling deze persoon legt het accent niet op haar gezicht sluik haar maar op haar kleding en draagt meestal kettingen etc waardoor ze een prachtige verschijning is.
Dus verleggen van de aandachtspunten is een extra tip voor jou.
Succes.