Hoeveel kosten nicotinepleisters in Nederland?

In Nederland mogen medicijnen zonder voorschrift buiten de apotheek verkocht worden. Het gevolg is lagere prijzen. Iedere Belg weet dat.
Worden nicotinepleisters ook in supermarkten verkocht aan lagere prijzen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.6K

Het beste antwoord

jaah maar volgesmij niet in Nederland maar zo en zo in Duitsland bij de supermarkten dus dan moet je daar maar f kijken .....

Toegevoegd na 49 seconden:
het kost volgesmij 5 euro
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hier staan alle prijzen. Kijk maar snel staat alles op: http://www.beslist.nl/products/gezond_mooi/gezond_mooi_561631_561576/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor de link. Deze prijzen zijn hoger dan in België
Het gebruik van nicotinepleisters kost gemiddeld ongeveer 20 euro per week. Je kunt ze in Nederland bij de apotheek kopen, maar ook bij de drogist. Bij supermarkten zijn ze niet verkrijgbaar.
Pieter2011
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
20 euro per week ?? Jemig de pemig; dat róók ik niet eens....
Pieter2011
12 jaar geleden
Ja, die dingen zijn hartstikke duur. En afbouwen duurt kennelijk ca. 12 weken. Om die 240 euro terug te verdienen, zou ik het zo'n 20 maanden vol moeten houden. Pfff...