Ik word regelmatig,bijna iedere nacht,met een bonkende snelle hartslag wakker,hoe kan dat?

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik heb niet gedroomd,en het is bijna altijd op hetzelfde tijdstip,rond half 5 in de ochtend.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Dit heb ik ook, maar ook voordat ik ga slapen. Ik heb dit omdat ik nogal veel meemaak wat niet in mijn leven thuishoort en daar maak ik me druk over zonder dat ik dat zelf door heb. Maar bij jou kan het bijv. zijn door je droom die je gehad hebt waarvan je je helemaal misschien niks meer kan herinneren. Als je er lang last van blijft houden en je weet echt niet waarom ga dan gewoon voor de zekerheid langs de dokter. ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Misschien heb je stress in je leven en is ben je je daar niet zo bewust van. Ik heb het ook gehad, gewoon door mijn werk. Toen ik niet meer hoefde te werken, Hoera!, was het direct over.
Als het echt de spuigaten uitloopt en het zo blijft, moet je gaan zoeken naar een oplossing. Kijken of je toch wel stressigheid in je leven hebt of naar de dokter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan komen van alcohol. Soms van een paar glazen wijn al
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan wel zijn dat je hebt gedroomt maar dat je vergeten bent wat je hebt gedroomt (:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik twijfel of ik je dat zou zeggen, maar het is dikwijls de voorbode van een depressie. Ga met je klachten bij de dokter. Hij zal je een licht antidepressivum geven, zodat het symptoom keert.
Je levensstijl eens onder handen nemen, moet ook zeker gebeuren, alvorens het ontaard.