Het kraken wat je hoort bij een kraker bijvoorbeeld zijn niet je botten maar je spieren die weer op de juiste plaats terecht komen(of deze plaatsenzoeken) als je botten langs elkaar zouden schuren verga je van de pijn namelijk..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hoor, bij een chiropractor (kraker) hoor je gas(lucht) ontsnappen tussen gewrichten en spieren..en dat klinkt zo!
Vanwege het kraakbeen, af en toe zitten je gewrichten niet helemaal goed. Als je dan je spieren tegen je gewrichten duwt op de één of andere manier dan hoor je je kraakbeen en gewrichten weer op hun juiste plek springen.