Hoe zou jij reageren als je te horen krijgt dat je misschien wel borstkanker hebt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (8)

Ik zou ontzettend in paniek raken. Alleen maar huilen en bang, ontzettend bang zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
te horen krijgen dat je ernsig ziek bent, kan je bang maken verdrietig maken boos maken, je doen voelen als de werled stopt en de gond onder je voeten verdwijnt.

goed dit alles heb ik wel is van anderen gehoord, hoe het is om het echt zelf mee te maken....? het antwoord zul je alleen vinden als je ook echt in die situatie komt, wat ik jou en niemand hier toewens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waarom een min ? +1
Iedereen zal de zelfde effect krijgen. SHOK gevoel.!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan zou ik even uit het veld geslagen zijn, vermoed ik, en dan zou ik reageren met: "oh zo moet ik dan aan het einde van mijn leven beginnen..." Maar omdat ik elke dag rekening houdt met de eindigheid van het leven, ga ik gewoon door met waar ik bezig was...

En waar was ik mee bezig: met leven... en daar ga ik mee door, tot het (bittere) einde...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om de min te compenseren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 dus
Heel verbaasd, want ik ben een man.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kalm, uiterst kalm, zo ben ik...in tijden van enorme stress word ik rustig, in tijden van rust word ik onrustig. Ik ga dan over in een zorgmodus en neem de zorg over van iedereen om me heen. Ik ben dan ontastbaar. Zo werkt het voor mij, dat weet ik zeker.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Boos, verdrietig en wil gelijk vechten tegen de berg die gaat komen. Want vanaf dat moment staat je leven op de kop. Ik laat de moed niet zakke, blijf hopen en vertrouwen in de artsen.

Toegevoegd na 1 minuut:
zakke = zakken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zou niet bepaald happy zijn. Maar aan de andere kant, borstkanker is een van de meest onderzochte kankers gezien de hoge incidentie. Als je dan de pech moet hebben kanker op te lopen, dan is de borst wel het "ideale slachtoffer" met de meeste kans op genezing.

Dus kop op, dat is een goed moment om je leven te reflecteren en intens te leren leven!