Kan lang achter de computer zitten een oorzaak zijn van flauwvallen?

Laats ben ik flauw gevallen, iedereen om me heen zegt dat het komt omdat ik te lang achter de computer zit.

(mijn raam is meestal open zodat ik voldoende frisse lucht binnen krijg)

Zelf denk ik dat het komt omdat ik die dag niet zo veel heb gegeten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (4)

Ik denk ook dat te weinig eten meer kans heeft op dat gevolg dan die computer. maar je familie zal wel vinden dat je wat minder aan de pc moet gaan zitten, en die vinden dat dan een leuke reden
anneliez
12 jaar geleden
Nee. Er zijn veel redenen waarom je kunt flauwvallen, maar te lang achter de pc zitten is daar niet bij.
Te weinig eten kan echter wél een oorzaak zijn van flauwvallen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Computeren kan geen oorzaak zijn, maar te weinig eten of slaap wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee. Behalve als je door computeren niet meer eet en slaapt val je wel flauw