Zou je op jezelf vallen als je van een andere sexe zou zijn?

Toegevoegd na 28 minuten:
Maar ook voor mensen die lesbisch zijn of homo. Ik bedoel dus, zou je op jezelf vallen?

Toegevoegd na 49 minuten:
En dan bedoel ik niet dat je vervolgens met jezelf een relatie moet hebben. Je moet je voorstellen dat je een ander bent. En dan vanuit die persoon naar jou kijken.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (21)

Ik vermoed van wel, aangezien ik behoorlijk in trek ben bij de andere sexe.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, want ik ben tamelijk aanwezig en tamelijk bijdehand. Twee van die types bij elkaar daar word je gek van!! ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, ik heb graag het laatste woord, en dat gaat denk ik een probleempje geven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
geen twijfel mogelijk, zelf wel van de zelfde sexe
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben de meest aantrekkelijke vrouw van zuid oost Barneveld................Ik snap jou helemaal;)
Nee, ik ben lesbisch dus...
Maar dan nog zou ik niet op mezelf vallen. Kan namelijk nogal irritant zijn en mijn ochtendhumeur... vreselijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarschijnlijk niet; je valt meestal op iemand door de feromonen die hij/zij verspreidt omdat ze duiden op een ander immuunsysteem. Als ik op mezelf zou willen vallen zou ik dan ook een ander immuunsysteem moeten hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Na wat ik van mezelf allemaal weet?

Ik denk niet dat ik dan op mezelf zou vallen. Aangezien ik nogal complex in elkaar zit...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:-) +1
ja, zoals ik er nu over denk met de hersens die ik heb dan wel. Als ik een ander persoon zou zijn dan heb je ook een ander stel hersens en ik weet niet wat ik dan zou denken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, ik heb genoeg van mij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
We zouden een hoop lol hebben dat weet ik zeker hihihih
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee, zo'n eigenheimer zou ik zeker niet op vallen! ;)
Rieneke1
14 jaar geleden
Ik pas wel tussen de typtes waar ik op val. Maar ik heb dan ook een brede smaak! ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het blijkt zo te zijn dat mensen instinctief worden aangetrokken door iemand met andere genen. Blonde mensen vallen dus op donkere mensen en vice versa. Met sterk verschillende genen is de kans op sterk nageslacht zonder genetische fouten hoger. Ik dank dat je daarom niet op jezelf zou vallen. Verder kan ik mij voorstellen dat je jezelf erg saai en voorspelbaar zou vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Blonde mensen op donkere mensen.....en in Afrika dan??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mensen vallen op mensen met genen die verschillen van die van hen. Dat is gebleken uit wetenschappelijk onderzoek dat onlangs is gepubliceerd.
Ik denk dat ik best wel op mezelf zou kunnen vallen, Omdat ik eigelijk op heel veel types val. Als ik verliefd word, word ik verliefd. Maakt niet uit hoe hij eruit ziet of doet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het probleem is, dat als ik naar mezelf kijk, dat ik mezelf gelijk door en door kén.....Vallen doe je juist op iemand, die je nog níét kent, dat maakt het juist zo spannend, omdat je staat te popelen iemand te gaan ontdekken.
Ik denk wél, dat ik goede vrienden zou worden met mezelf, maar dat is een open deur, want dat ben ik nu ook.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een narcist zou zeggen "ja" en alle anderen zouden zeggen "nee"... Dus hiermee kun je je eigen narcisme-gehalte bepalen...

Dat moet ieder voor zich doen, daar kan ik zo maar geen eensluidend antwoord op geven...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vind je dat narcistisch? Het kan ook voldoende zelfvertrouwen zijn. En het leert om eens goed naar jezelf te kijken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dan meet je de mate van narcisme in je... Dat is wat ik zeg...
Ik moer er niet aan denken. Maar het is nog complexer: ik zou meestal geen relatie willen hebben met de mensen die ik sexueel echt aantrekkelijk vind. In voor jullie begrijpelijke termen: ik val wel op domme blondjes, maar ik zou ze niet graag 's morgens aan het ontbijt tegenkomen. Ik zou Johnny Depp graag aan het ontbijt willen tegenkomen, maar ik denk niet dat ik sex met hem zou willen hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je wordt toch juist verliefd op de totaal andere? Dat boeit. Twee karakters samen en aan elkaar geslepen worden is prachtig, dat maakt wat nieuws.

Nee, ik zou zeker niet op mijzelf vallen, zo bekend.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, ik ben veel te meegaand en zoek juist iemand die grenzen kan stellen..baal zo ontzettend van mezelf soms. zou ik mezelf dus niet aandoen hoor...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zeker weten van niet!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee ik snap eigenlijk nooit waarom ik zoveel aandacht krijg en ze mij zo leuk vinden ik vind mezelf eigenlijk vrij normaal en helemaal niet aantrekkelijk ofzo.