Wat willen ze zeggen als je te horen krijgt dat je wel de looks hebt maar er niet uitziet?

Hoorde ik achter mijn rug maar jammer voor die twee meiden dat ik alles hoor...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
Vraag dat aan die 2 dan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Had ik ook gedaan, Antwoord: ghighigihgi, niks (^_^) Women...

Het beste antwoord

Waarschijnlijk bedoelen ze dat ze je wel mooi vinden (qua uiterlijk/figuur), maar dat jouw kledingstijl niet hun smaak is.
Smaken verschillen!
bamibal
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Misschien bedoelen ze dat je de , in hun ogen, verkeerde kleren aan hebt, of het verkeerde kapsel maar dat het met de rest wel goed zit
anneliez
12 jaar geleden
dat klinkt tegenstrijdig,maar wat het zou kunnen zijn is dat jij zelf er goed uitziet (je gezicht, je lichaam, etcetera) maar dat je je misschien naar hun mening niet leuk kleed ofzo?

Overigens, lekker laten lullen, niets van aantrekken!
12 jaar geleden
Je hebt de looks maar doet er niet mee wat je ermee kunt doen.
Stap eens op die meiden af en zeg wat je hebt gehoord (je laat ze dan eerst met hun bek vol tanden staan) en vraag daarna eens wat hun dan zouden doen met jou "looks"