Hoe zorg je dat je niet mee praat met de tekst van andere acteurs

Hallo ik heb een probleem ik acteer en leer de tekst zo goed mede omdat ik het leuk vind dat ik soms prongelijk een soort van mee fluister met de tekst van een ander op het toneel weet iemand hoe ik dit kan voorkomen ??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

In plaats van fluisteren gewoon liplezen. Dan bedoel ik het nazeggen zonder zelf geluid te produceren, snap je het?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar mijn mond moet eigenlijk gewoon niet bewegen trouwens bedankt voor de snelle reactie ;)
Kwestie van zelfdiscipline:

kaken op elkaar!

Trek je mond in een glimlach, met de lippen op elkaar
en houd dat zo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt ik ga het zeker in mijn hoofd printen :)