welke haarverf moet ik gebruiken om dat onderste te krijgen [zie foto] ?

ik wil dus ombre hair & zelf heb ik donkerbruin haar. Nu wil ik dus zo een kleur [als op de foto] hebben, maar hoe maak ik dat & met welk merk. :) bedankt alvast.

Toegevoegd na 15 uur:
IK WIL HET ZELF DOEN. :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (4)

Ik zou toch even bij de kapper langs gaan, en niet zelf gaan experimenteren!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aan de achterkant van een doos haarverf staat altijd bij welke kleur haar je de verf het best kunt gebruiken, en welk resultaat het zal opleveren. De gebruiksaanwijzing zit in de doos.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
İk denk dat het moeilijk wordt als je dit zelf wilt doen. Het beste zou zijn als je gewoon naar de kapper gaat, dan kan je gewoon vertellen hoe je het wilt en een foto laten zien en die doen het wel voor je.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou succes dan. :)
Zelf ga ik altijd naar een kappers(groothandel)winkel daar kunnen ze je verder helpen,in stadskanaal hier zit er één,weet niet of dat bij je in de buurt is,succes in ieder geval