Lens In mijn oog gedaan maar krijg hem er niet meer uit wat nu?

ik heb mijn lens er in maar krijg hem er dus niet meer uit dus wat moet ik nu?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Ik zou even kalmeren, en als je rustig bent moet je je wijsvinger en duim echt aan de buitenkant van je oogbol zetten (ieuw dit klinkt ranzig).
Dan duw je heeeel zachtjes naar je oogbol toe en tegelijkertijd doe je ze naar elkaar toe, zo haal ik ze altijd eruit. Laat anders even wat lenzenvloeistof in je oog druppelen. En probeer het dan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik heb het probleem ook ooit, wat werkt: je houd je oogleden met 2 vingers openen en probeer dan te knipperen.

En wat ook helpt maar waar je nu niks aan hebt is een speciaal pincetje bij de opticien halen.

Succes,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik had hem bijna maar hij kwam er toch niet uit ik zal het zo proberen
Blijf het sowieso niet te lang proberen, dan raakt het geirriteerd, heb ik ook vaak. Na even wachten lukt het meestal wel. Anders heb ik hem er wel eens in laten zitten en kwam hij er binnen een dag zelf uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat is waar ik ben al zeker een uur of ander half bezig wel raar want meestal gaat het sneller:P
bedankt
Even een beetje lenzenvloeistof ik het oog doen waar de lens inzit. Een paar druppeltjes. Goed kijken waar de lens zit. En pakken. Heb dit wel eens gehad. Toen waren me nagels iets te lang. Nagels geknipt en eruit gehaald. Als er iemand in de buurt is even vragen of diegene het wil doen. Die zien het vaak beter. Heb het wel eens door me moeder laten doen. En wel goed handen wassen eerst !