Ik heb nog steeds waterpokken op mijn lichaam, is dit erg ?

Ik ben 13 jaar, toen ik 4/5 jaar oud was kreeg ik de waterpokken. Ik heb nu nog steeds littekens van de waterpokken. Is dit erg, kan ik er wat tegen doen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik had ze toen ik 2 was en heb nog steeds een litteken ervan. Ben nu 32.

Erg is het niet, het zijn gewoon beschadigingen van je huid die littekens hebben gevormd.

Ik weet verder niet of je er nu nog wat tegen kunt doen, er bestaat wel een middeltje dat Bio Oil heet maar ik heb geen idee of het werkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat ze wel wat minder op gaan vallen als je ouder wordt, hoor.
Verder zijn er veel mensen die littekens wel mooi vinden.
Ik zou, als ik jou was, jezelf gewoon mooi vinden hoe je bent.
Maar misschien zijn er hier nog mensen die ervaringen hebben met oudere littekens.