Last van me beenspier tijdens aanspannen.

Als ik mijn been aan span gaat hij erg pijn doen (de spier) alsof er messen in worden
gestoken al gaat het naar een paar min weer over hoe komt dit? Het is trauwens geen spierpijn

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Is het niet in je kuit? Dat heb ik ook vaak. Ik zet mijn benen dan op de grond en ga ze als het ware proberen de grond in te duwen. Meestal trekt het dan weg..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee de beenspier
Wat bedoel je precies met aanspannen. Op je rug liggen, voeten naar je toetrekken en je hiel wegduwen? En doe je dat liggend op bed? Als dat zo is, kan het te maken hebben met de doorbloeding van been. Maar als je het zeker wil weten (en dat vermoed ik wel), dan zou ik ermee naar de huisarts gaan.
Sterkte ermee.

Toegevoegd na 1 dag:
Ik heb nog even voor je verder gezocht en heb de hieronder aangegeven link gevonden. Hier staat ook het een en ander in over bovenbeenspieren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee als ik zit en dan de been spier samen trekt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is een lastige beste Pasca96. Als je er erg veel last van blijft houden, zou ik ermee naar de dokter gaan. Hij weet als geen ander om je goeie raad te geven. Sterkte ermee en het spijt me dat ik je verder kan helpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"Het speet me dat ik je niet verder kon helpen" moest er staan, maar inmiddels heb ik wel een site gevonden waar je misschien wat aan hebt.