waarom kan je niet tegelijk poepen en pissen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
20.7K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kijk, dit zijn leuke vragen +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind het ook allemaal best ...maar dit is toch echt een typisch geval van chatten als je de antwoorden en reacties leest. Maar, nogmaals, mijn zegen heb je.

Antwoorden (13)

kan ik wel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik jou was zou ik dan maar eens naar de loodgieter gaan. Mij lukt het namelijk wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuk voor je, maar net als bij Jelle geen antwoord op de vraag...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
eigenlijk wel: Hij vraagt waarom JE niet tegelijk kan poepen en plassen... Als iemand JE tegen me zegt, ga ik er vanuit dat hij het over mij heeft, dus antwoord ik, dat hij het verkeerd ziet.
Dan had de vraag moeten zijn: Waarom kan IK niet tegelijk... etc.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, je hebt gelijk. Ik heb niet goed gelezen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Haha, mij lukt het ook. Alleen niet als ik staand pis.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan heb je 2 wc's nodig ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuk voor je, maar net als bij Jelle geen antwoord op de vraag...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahahahaha +1 voor je briljante grap.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry voor mijn opmerking, zie dat IK de vraag verkeerd heb gelezen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dounja.........................;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nu heb ik wel een plusje van je tegoed Dounja :(
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ President: Waarom?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat ik er anders slecht van slaap :(
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@President: Je hebt 5 plusjes. Wie zegt dat er niet eentje van mij is. Trouwens heel vreemd als je hierdoor slecht slaapt. Beetje zielig...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben een erg zielige man. Ik ben jaloers op je menselijk inzicht!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL Hiervoor dan toch nog +1 van mij... ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
YES
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hahahahah!!!!
Het komt omdat de spanning die je moet maken, eerst hier en dan daar heen gaat...

En altijd is het nog een klein plasje op het einde...

Zo is het nu eenmaal... Waarschijnlijk is dat een instinctmatige reflex, net als een hond nog wat water nagooit om te onder te dekken...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan het ook.

Toegevoegd na 44 seconden:
Eerst pis ik, dan even tegelijk en dan poep ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuk voor je, maar net als bij Jelle geen antwoord op de vraag...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry voor mijn opmerking, zie dat IK de vraag verkeerd heb gelezen...
Is geen probleem bij mij, maar je vraag krijgt van mij een +1 omdat ik hem kan waarderen.
En als je het niet kan je hoeft niet naar de dokter toe dat er iets mis is hoor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuk voor je, maar net als bij Jelle geen antwoord op de vraag...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry voor mijn opmerking, zie dat IK de vraag verkeerd heb gelezen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geeft niet Dounja, kan gebeuren. Dank je voor eerlijkheid.
eerst ga je plassen omdat dat sneller loopt dan ontlasting, dan doe je even beiden totdat je plas op is en je alleen nog hoeft te poepen, natuur technisch kan het dus beide, maart misschien heb jij meer concentratie nodig op het drukwerk en plas je eerst zodat je je daarna kan focussen op poepen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
whahhaha ik kan dat ook .Moet ik nou mee met de kermis ??? als act? hihih
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen enkel probleem mee: ik ben snel klaar als ik haast heb!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als een man staande plast lijkt het resultaat me een troep.. maar volgens mij kan iedereen dat als je gewoon op die pot zit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb nooit problemen met tegelijk plassen en poepen. Misschien is er bij jou iets niet helemaal in orde gezien dat de anderen die vóór mij antwoord gaven er over het algemeen ook geen probleem mee hebben. Je zou je vraag eens aan een dokter kunnen stellen als je er toevallig voor iets anders bent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
omdat jij je concentreerd op 1 ding of omdat je gewoon nooit tegelijk moet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik kan het ook wel hoor.
geen probleem.