Bestaat er een natuurlijk (fytotherapie, maar niet-homeopathisch) middel tegen bloeduitstortingen en/of zwellingen?

Ik denk aan tabletten of druppels om in te nemen. Ben hierin geinteresseerd voor gebruik in het algemeen, en in het bijzonder na een operatie aan het gelaat.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Arnicaproducten smeren (op de huid)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
arnica mag niet op open wonden worden gebruikt, dit is na een operatie vaak wel het geval
Ik denk dat je niet ontkomt aan dr Vogel of VSM die hebben arnica D6 in druppel en tablet vorm en die werken naar mijn bevindingen prima