Waar kan ik doorzichtige mascara vinden?

Ik ben op zoek naar een doorzichtige mascara, eentje zonder kleur dus. Om de krul die ik maak met een wimperkruller te fixeren. Ik had gehoord dat er doorzichtige (transparante) mascara bestonden om die krul te fixeren. Ik zoek zo eentje.
Welk merk heeft dat en waar kan ik dat kopen? Liefst een goedkope, niet te duur.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Die kun je kopen bij de kruidvat van het merk essence, die is rond de 3 euro. Hij zit in een doorzichtige verpakking en is voor wimpers en wenkbrauwen ;)