wat doet stoppen met roken met je uiterlijk?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je gezicht wordt een stuk beter zichtbaar als er niet de hele tijd een hand met een peukje voor zit ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ha ha, ja Stippel heeft weer eens gelijk. Dus het hangt vooral af van hoeveel je rookt(te).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
precies :-)

Het beste antwoord

Je vingers, nagels, tanden, zien minder geel, je haar glanst meer, je ziet er vaak " frisser" uit en zo voel je je ook als je eenmaal een paar maanden gestopt bent! Je gezicht ziet minder grauw.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan rookte je zeker wel erg veel eerst?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat klopt :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een + van mij,hier idem dito

Andere antwoorden (7)

Vaak gaan mensen meer eten en dus worden ze dikker. Uiteraard heb je dit zelf in de hand!!

Voordeel is dat je die 'rookrimpels' op je bovenlip misschien kunt voorkomen (als je die nog niet hebt...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nooit iets van gemerkt.
Je huid met name op je gezicht knapt er echt van op!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nooit iets van gemerkt.
je gaat er beter uitzien
vaak ook een paar kilo meer wegen
omdat je stofwisseling verandert.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nooit iets van gemerkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan heb je geluk momo.
ik kwam 8 kg aan na stoppen.
ook mijn vriendin, mijn vader en broer namen in gewicht toe.
Hangt er van af.

Als jij van een kettingrokende, vermagerde en grauwe muis veranderd in een opgewekte vlotte en vrolijke meid, dan zal de verandering heel erg ten goede zijn.

Als je af en toe eens een sigaretje rookt
en jezelf verder goed verzorgt
dan zal het verschil niet te zien zijn.

Het is wat makkelijker je tanden wit te houden
en je zult frisser gaan ruiken.

Maar verwacht geen wonderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
P.s. Hij zal niet in een meid veranderen maar gewoon een man blijven. 't Is ook wel verwarrend, dat sommige - met name jonge - mannen de foto van een (bekende!) actrice als avatar gebruiken....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ha ha, toch een plus
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
idd momo, frisser ruiken! hele goeie. plus
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja Amadea,
Ik ken bijna geen actrices. Als iemand een vrouw als avatar heeft,
kan ie er op rekenen als vrouw te worden aangesproken.
Ik krijg er hardnekkige puisten van voor een hele lange tijd(paar maanden)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uiterlijke gevolgen van stoppen met roken.

Als je stopt met roken, zul je merken dat je huid weer een frisse en gezonde uitstraling krijgt. Mocht je al rimpels hebben ontwikkeld, dan blijven deze wel bestaan als je gestopt bent met roken. Voor je gebit geldt dat je na het stoppen met roken een grondige reinigingsbeurt bij de tandarts kunt ondergaan, zodat je tanden daarna weer kunnen blinken.

Na het stoppen met roken zal je adem bovendien frisser ruiken en geef je geen rooklucht meer af, die in je kleding is blijven hangen. Uiteraard zal de verkleuring van je nagels en vingers na een schoonmaakbeurt niet meer opnieuw verkleuren als je gestopt bent met roken. Nog een voordeel van het stoppen met roken is, dat je mogelijk minder snel grijs wordt of haren verliest. Je haarwortels kunnen dan namelijk weer voldoende zuurstof opnemen.

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.ikstop.nl/roken/gevolgen/uiterlijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het verschilt per persoon, maar ga er maar vanuit dat het iets positiefs doet!