ik ben een goede voetballer maar zouden profclubs me wel willen hebben als ik mislukt ren? ik zit er echt mee....

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

volgens mij gaat dat niet of weinig uitmaken
Tactiek en inzicht in het spel zijn d bepalende factoren om te oordelen of een speler goed is of niet.(prof vlak)
voor de jonge amateurs is het al goed als je een beetje kunt spelen(afhankelijk van ploeg tot ploeg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Natuurlijk willen ze je dan hebben. Heb je het loopje van Robben wel eens goed bekeken?