Waarom vind ik de haren van mijn vriendin overal en nergens terug? zelfs op plekken waar ze niet geweest is.

Op mijn toetsenbord, toilet. in mijn schone onderbroek.. echt werkelijk overal.. hoe kan dit toch?!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het zou pas echt vreemd zijn als je ze zou aantreffen in mijn onderbroek
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In je schone onderbroek haha mooi, geweldig:p

Het beste antwoord

Die dingen waaien nou eenmaal door het hele huis!
Dus wees gewaarschuwd als je maitresse een andere haarkleur heeft!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

ze gaat vreemd met je toetsenbord en onderbroek ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sleeptheorie... En de wind... Ze kleven aan zaken door statische elektriciteit...
En wellicht is ze toch op plekken geweest waar je niet aan zou denken in de eerste plaats...

Allemaal redenen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Sleeptheorie? Doet me denken aan de Puttense moordzaak. Brrrrrr.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wel over nagedacht...de naam vd vraagsteller ;-)
AWM
14 jaar geleden
Verrek! Had ik nog niet gezien.
En je hebt weer een gewaagde avatar! ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
humor sleeptheorie!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
uhu......;-)
In je onderbroek via de wasmachine waar haar kleren ook in hebben gezeten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En op het toetsenbord,nadat dat gewassen is.
Oplossing 1: Ze gebruikt gel of wax, smeert dat stevig in haar haren waardoor op dat moment haren breken en ook dode haren tijdelijk bij elkaar worden gehouden. Asl zij nou bijvoorbeeld een paar dagen haar haar niet wast dan laten geleidelijk die haren los en verspreiden zich door het huis.
Oplossing 2: Ze draagt overdag haar haar in een knotje en s'avonds gaat het knotje uit waardoor op dat moment een haarbommetje in huis wordt losgelaten.
Oplossing 3: Ze heeft een lichte of zware vorm van Psoriasis, typisch een aandoening die bij heel veel mensen op de hoofdhuid ontstaat waardoor huid loskomt met bijbehorende haren. Maar ook wel veel "sneeuw".
Oplossing 4 Geen van bovenstaande oplossingen hebben ook maar iets met het probleem te maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
He dit is voor mij heel herkenbaar. Of het waar is of niet, maar volgens de huisarts komt het eens in de zoveel jaar voor en verlies je als vrouw veel haar, kan ook naar een bevalling komen, ik kreeg het 7 jaar later. En werd er zelf gek van, zelfs in de koelkast lagen haren. Ben toen andere schampoo gaan gebruiken maar niets hielp. Mijn volle bos werd steeds dunner, op gegeven moment maar haren buiten borstelen.
Jaren later geluk bij een ongeluk kwam het ziekenhuis er achter dat ik vitamine B12 tekort had, en nu ik iedere keer een spuit krijg heb ik weer een hele volle bos met krullend haar. (de huisarts had hiermee een mooie blunder gemaakt).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik vind mijn haar ook overal,..misschien valt t op omdat ze lang en zwart zijn,misschien verhaar ik meer omdat m'n haar zwaarder weegt dan een kort kapsel..(dat zei de kapper)maarja..je vindt ze soms op de raarste plekken..een losse haar verplaats zich makelijk