dokters verschillen per regio?

ik heb het idee dat dokters(ook in ziekenhuizen) nogal verschillen per regio.zelf heb ik ervaring in het noorden dat ze hier nogal boers zijn en patienten niet zo serieus nemen als bv in het westen.ik denk dat omdat ik soms op tv mensen bij de eerste hulp zie dat ik denk: wat moet jij daar nou op die bank?? en die worden dan binnenste buiten gekeerd!mss komt het omdat ik 2 minuten van het streekziekenhuis af woon dan hoor je wel eens wat en vaak negatief,maar wie weet of mn vermoedens kloppen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik denk dat je wel gelijk hebt hoor..

Ik ben nu 4x verhuist en merk wel degelijk een verschil;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ja, dokters zijn mensen en geen robotten. Het verschilt zelfs per dokter hoe zij zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik woon dan in de regio achterhoek,maar mijn dokter komt uit limburg,en ze is gewoon iemand met een zachte G maar helemaal niet boers of zo en komt gewoon heel aardig over.met de dokters in het ziekenhuis heb ik persoonlijk geen ervaring,maar volgens mijn vrouw wordt ze altijd correct geholpen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kom veel in verschillende ziekenhuizen en bij verschillende doktoren in het noorden van het land.
Ik heb eigenlijk alleen maar goede ervaringen.Ik word altijd zeer serieus genomen en er word goed naar me geluisterd.Als ik aangeef dat iets niet normaal aanvoelt krijg ik aanvullend onderzoek.Ook met mijn ouders ga ik soms mee naar weer andere ziekenhuizen en dokters maar ook hier altijd een luisterend oor en een goed behandelplan.Dit gaat over het Martini en UMCG in Groningen,Delfzicht Delfzijl en St Lucas in Winschoten.
Dat je vaak negatieve berrichten hoort komt omdat mensen liever klagen dan complimenteren.De goede verhalen doen het niet goed op feestjes.
Ik kijk ook wel eens naar die programma's waar je het over hebt,en vind het soms erg overdreven dat er zoveel aandacht besteed moet worden aan iets simpels.Maar er staan dan ook camera's op gericht hè ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dokters verschillen zelfs per afdeling, is toch ook logisch. We zijn immers mensen....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sommige dokters kunnen ontzettend arrogant zijn, zij zijn immers dé dokter en andere dokters kunnen beter naar hun patiënten luisteren en met hun patiënten meedenken.

Kortom het zijn gewoon mensen.

Wat je op televisie ziet, tsa..... het is tenslotten tv en er moet iets te zien zijn.