Omdat je daar geen haren hebt. Kippenvel krijg je doordat je haren zich oprijzen.

Toegevoegd na 2 minuten:
je schrikt of een andere emotionele gebeurtenis, je krijgt het koud en je haren gaan overeind staan om de (warme) te isoleren. Prehistorisch waarschuwingssysteem dat nog steeds goed werkt.

Toegevoegd na 3 minuten:
(warme) LUCHT te isoleren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry maar op je handen zitten we kleine haartjes.
- niet van mij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, maar de dichtheid van haartjes is daar veel minder. Tja, die -, volgens mij heeft hier iemand een hekel aan me.
Kwam hem ook al ergens anders tegen, die dan wel weer juist daarom gecompenseerd werd met een plus van een ander! Was een prima antwoord.
Ritsuka
12 jaar geleden
op je handen heb je echt wel haren zitten hoor, langs de bovenkant.