Hoe bouw je snel conditie en een kleine sixpack op zonder de sportschool te bezoeken?

Ik ben 15 jaar en een jongen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Ren heen en weer naar een sportschool
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Conditie opbouwen kan bijvoorbeeld door te gaan hardlopen of een andere sport te beoefenen. Hiermee creëer je echter geen sixpack. Een sixpack krijg je door buikspier oefeningen te doen zoals sit-ups.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een zichtbare sixpack krijg je alleen wanneer je vetpercentage laag genoeg is. Met te hoog vetpercentage kun je eindeloos buikspieroefeningen doen, maar je zult geen resultaat zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eindelijk iemand die het snapr!
Ligt aan je lichaamsbouw maar ik zou op internet wat buikspier oefeningen gaan zoeken (zoals bijv. leg raises). Om je conditie op te bouwen moet je gaan hardlopen, op internet zijn verder ook hardloop schema's te vinden hoe je je conditie opbouwt. Dit helpt ook voor je sixpack omdat het je vet percentage naar beneden brengt. Ik zou overigens meer dan alleen je buikspieren gaan trainen omdat het er anders raar uit ziet. Er zijn verschillende oefeningen zoals squats, push ups en pull ups die je kunt doen en meer informatie daar over vindt je ook op internet. Google is je beste vriend!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
HIIT, high intensity interval training. Zoek op internet een schema en volg dit. Hiermee bouw je conditie op en je verbrand sneller vet dan met normaal hardlopen.
Sixpack gaat je wel even wat tijd kosten, ga maar uit vaneen jaar. Eerst moet het vet van je buik. Koop een yogamatje, hierop kun je thuis buikspieroefeningen doen. Je kan ze op internet zoeken, maar ik zou als ik jou was een paar keer naar de sportschool gaan en een instructeur vragen een aantal oefeningen voor te doen. Het is belangrijk dat je ze goed uitvoert. Zorg dat je zoveel mogelijk oefeningen eigen maakt, van maar een paar verschillende oefeningen krijg je geen sixpack.
Het gaat er trouwens heel raar uitzien, een ongetraind lijf met een sixpack..