Hoe zet je je huig open?

Er zijn mensen die drinken in 1x een pot bier leeg zonder te slikken. Hoe doet men dat?

http://www.dumpert.nl/mediabase/661371/f7df97bc/bier_drinken_voor_chte_mannen.html

Toegevoegd na 6 dagen:
Ik krijg alleen maar berichten dat anderen het wel kunnen en het een kwestie is van doen en slikken. Maar geen echte uitleg. En als je je huig openzet, zou je niet hoeven te slikken.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
44.2K

Antwoorden (3)

Ik drink zelf geen bier, maar kan wel een pot in 1x achterover slaan.

Ik 'druk' het gewoon neer..
Ik weet niet goed hoe ik dat moet uitleggen.
drinken en als je maar iets tijd hebt snel ademen en weer drinken enz enz..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vroegah, kon ik dat makkelijk met breezers/smirnoff Ice, maar ook met drankjes uit een pak.
Records van 1 liter melk in 30 sec heb ik ook nog op mijn naam staan ;)
Ik weet niet hoe ik het doe, maar ik moet me er wel op concentreren om mijn keel open te zetten. Het is vooral slikken en af en toe ademhalen via je neus.

Toegevoegd na 2 minuten:
Hmm ik zie net het filmpje en in 30 sec heeft die gast er wel 6 liter in zitten ...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ghehe wedstrijdje houden?:P
ik verbeter dat wel:)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik het sneller doe dan ben ik bang om te verdrinken ;)
Je kunt dat simpel, je moet het gewoon durven te doen...
Ik kan je zeggen dat het simpel is, ik deed het gewoon meteen... Ik gooide een flesje bier (of wellicht iets anders) zo naar binnen zonder te slikken... Een dikke boer om weer ruimte te maken en klaar is kees...

Zeer simpel is het, je moet het gewoon durven...

Toegevoegd na 1 minuut:
Oh het is niet je huig die je open zet, het is je peristaltiek van de slokdarm die je nalaat... Dus gewoon niet slikken...
That's it...