Hoe voor dinsdag van gekneusde duim afkomen?

Ik heb gekneusde duim, maar ga in november meedoen met nanowrimo, dus wil ik er graag voor dinsdag van af.

Hoe kan ik dat doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is nanowrimo?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Schrijfmarathon. 50.000 woorden in 30 dagen:)

Antwoorden (3)

Volgens mij mag je ook gewoon typen. Dus dat zou ik doen. En in de loop van de maand geneest je duim wel weer. Trouwens veel succes, het is nogal een doel wat je jezelf hebt opgelegd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel vervelend, maar de enige manier waarop een kneuzing geneest is, tijd.
Overbelasten is zeker geen goed idee.
Blijven bewegen en gebruiken maar wel reageren op pijn, dus bij teveel pijn echt rust nemen voor je duim.
Wat eventueel kan helpen is Arnica zalf, dat kan je bij de drogist halen, maar verwacht er geen wonderen van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van die gekneusde duim kom je niet af voor dinsdag, dat duurt gewoon langer om te genezen. Maar wat je wel kunt doen is 1-handig typen.

Er zijn verschillende mogelijkheden, maar als je al blind kunt typen kan ik mirrorboard aanraden. Je kunt dan in een half uurtje vrij redelijk met 1 hand leren typen.