Weet iemand wat ik kan doen, ik word elke ochtend wakker met buikpijn en hoofdpijn en in de nacht krijg ik ook hevige buikpijn?

Zodra ik naar bed ga heb ik last van buikpijn, het lijkt een enorme druk op mijn onderbuik en kan er slecht doorslapen, 's nachts word ik meerdere malen wakker en als ik in de ochtend wakker wordt heb ik hoofdpijn en buikpijn en voel ik me suf. Heeft iemand tips?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
9.5K

Het beste antwoord

ik had daar ook last van eet zo veel mogelijk warm en iets wat niet te zwaar op je maag ligt en voor je hoofd pijn drink veel en als het echt erg word doe dan een koelelement op je vooorhaand (met doek)

Toegevoegd na 2 minuten:
sorry typfout voorhoofd

Toegevoegd na 3 minuten:
ik ging ook naar de dokter maar was niet nodig gaat vanzelf over
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Wat je kan doen? Als een haas naar de dokter. Die hoofdpijn kan ik niet zo goed plaatsen bij de buikpijn, maar regelmatig stevige buikpijn is echt reden voor een bezoekje. Neem nou niet het risico dat het iets vervelends is wat je te lang hebt laten doorsudderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan vanalles zijn.

Van stress tot iets ergs met je darmen.

Er is dus maar een tip: HUP naar de dokter.

Die zorgt er voor dat er verschillende onderzoeken worden gedaan om eventuele lichamelijke ziektes uit te sluiten en geeft je advies wat je verder moet doen.