Waarom kan mijn vriendin (bijna) niet meer kauwen, als ik mijn hand op haar voorhoofd leg?

Mijn vriendin zat net haar boterham te eten. Terwijl zij aan het kauwen was leg ik mijn hand op haar voorhoofd. En ze kan gelijk niet meer kauwen. Ik haal mijn hand weg, en ze kan weer verder eten. Daarna hebben we dan een paar keer geprobeert en het effect blijft hetzelfde.
Mijn hand lag met de palm op haar voorhoofd en mijn vingers net in haar haar.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Ik heb een methode geleerd van mijn spirituele leraar/ magiër/sjamaan, waarbij je de hand legt op de wijze die je beschrijft... De palm van de hand komt op het zesde chakra en de vingers vallen over de haarlijn gericht naar het zevende chakra...
Het zou heel goed kunnen zijn dat dat wat jij doet toevallig hetzelfde is wat ik geleerd heb... Maar dat jij dan vervolgens niet weet wat je doet en wat er dan gebeurt bij de ander...

Ik kan en mag het hier niet zeggen wat het is en wat er gebeurt, maar wel dat het de intensiteit is van wat er gebeurt, dat die de ander als het ware verlamt in zijn doen en laten... en dus weerhoudt verder te kauwen... Dus hou het op een te grote intensiteit van wat er gebeurt, dat de ander het verder kauwen belet...
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Mensen die eten moet je ook met rust laten! Ik heb het net ff getest, maar mij lukt het wel gewoon om door te kauwen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb het ook even bij mijn vrouw geprobeerd en ze kon inderdaad niet meer kauwen. De oorzaak: mijn duim bleef steken onder haar achtste chakra, oftewel haar kin.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rieneke1
14 jaar geleden
heerlijke reactie weer toet, +1 :))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
droog maar zeer komisch... typisch Toet... +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hahaha, helemaal geweldig! +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
whahahahhaaaaa
Waarschijnlijk heb je erg grote handen,die tegelijkertijd haar neus en mond bedekken! Hou dan die hand er niet te lang,anders stopt ze niet alleen met kauwen,maar ook met leven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het enigste wat ik kan bedenken is dat een hand op het voorhoofd leggen puur fysiek geen invloed heeft op wel of niet kunnen kauwen maar om de zelde reden dat sommige mensen geen hap meer door hun keel krijgen als iedereen naar je bord zit te staren: dus geestelijk vertarren omdat je handeling die je doet niet meer dezelfde omgevings factoren heeft die het gewend is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klinkt allemaal erg interessant, maar ik kan mij heel goed voorstellen, in alle eenvoud, dat als iemand je hand op je voorhoofd legt je je daarop concentreert en dan stop je even met wat je aan het doen bent. Gewoon simpel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
door op die manier de hand op het voorhoofd van een ander te leggen, kan er een sterke energiestroom op gang komen... vooral als het gebeurt als uiting van verbondenheid/liefde...
waarschijnlijk was die aanraking daardoor zo intens dat het kauwen op de tweede plaats kwam...
niets om je zorgen over te maken en ook niets om ophef over te maken...
het gebeurde gewoon vanzelf en het stopte ook weer als vanzelf...

wel leuk dat je je er over verwonderde... maar probeer het niet te snappen... het was gewoon een ervaring om te ervaren...
als je nodig was voor jou om te weten wat er gebeurt, dan zou je het wel weten... nu weet je het niet, dus hoef je het niet te weten... gewoon er van genieten en verder niets mee doen...
Bronnen: