Is een piercing in je nek pijnlijk?

Hoii,

Ik twijfel om een nekpiercing te nemen, maar vraag me af of het pijn doet?

En zitten er ook nadelen aan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (4)

Ik heb zelf een aantal piercings (niet in mijn nek) en ze deden allemaal pijn.
Ik heb nog nooit gehoord van een piercing die HELEMAAL geen pijn deed. Ze prikken uiteindelijk allemaal een gat in je lichaam..

Daarnaast is er bij elke piercing een risico op infectie. Maar als je het goed schoonhoud en het advies van de piercingshop netje opvolgd dan verklein je dat risico aanzienlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zou het niet doen, de reden is omdat je al aangeeft dat je twijfelt om een nekpiercing te nemen. Ben van mening dat je er achter moet staan voordat je het gaat doen.

Of het pijn doet kan ik je niet zeggen omdat ik zelf geen piercing op die plek heb. Je zal er denk ik wel wat van voelen maar of dat pijnlijk is kan jij alleen beoordelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het nadeel is dat je kraag er de hele tijd tegen schuurt. En ook je ketting kan daardoor misschien niet lekker zitten. Misschien vindt iemand die jou wil omhelzen het ook niet zo'n geslaagd ding. En als je hem in de toekomst weer weg doet zit je met die 2 gaatjes als litteken; net of een klein vampiertje je gebeten heeft. Of het pijn doet weet ik niet maar hierboven wordt gezegd van wel. 'k Zou er maar niet aan beginnen als ik jou was. Er zijn zoveel andere/leukere plaatsen waar je een piercing kan zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die gaten helen wel met de tijd, en voor de litteken kan ik littekencreme gebruiken. Denk er nog over na :)
Het valt best wel mee. Ik heb hem toen de tijd laten zetten. En ik was er erg blij mee. Idd altijd uitkijken met knuffels en kleding. Altijd bewegen. Schoonmaken. En als je hem wilt wisselen altijd doen bij een piercer.
Als je hem gaat zetten wens ik je veel succes.