Hoe vind je een goede acupuncturist in Den Haag?

Ik wil voor mijn laatste icsi behandeling gebruik maken van acupunctuur ondersteuning. Als ik er echter op google dan zie ik veel "aanbieders" maar hoe scheid ik het kaf van het koren? Ze refereren allen aan een verschillend genootschap waar ze lid van zijn maar wat is goed?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

kijk eens onder de NVA: dit is een goede beroepsvereniging. Als je aanvullend verzekerd bent kun je even kijken welke beroepsverenigingen je zorgverzekeraar erkent; Dit zegt al veel over de behandelaars die daarbij bij aangesloten zijn. (En je krijgt ook nog wat centjes terug 8-))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ga naar de plek waar de acupunctuur oorspronkelijk vandaan komt: China. Dus de chinese buurt in Den Haag.