Mag je zo een afspraak maken in het avl ziekenhuis?

Ik heb vier maanden geleden een echo en een mammogram gehad van mijn linkerborst omdat ik witte uitvloed had uit die tepel. De foto`s waren goed en ik moest het maar aankijken.. Vorige week kwam er ook bloed mee.. Dus ik weer naar de HA en die stuurde me door naar de mammapoli. Ik ging een afspraak maken en hun zeiden we maken een andere want dat is niet goed je gaat naar de chirurg! Oh oké.. Nou vooruit maar. Ik vandaag naar de chirurg. Mijn huisarts had verteld aan mij dat het uren kon duren omdat ik meerdere onderzoeken zou krijgen. Echo, mammogram, mri.. Enz Na een uur wachten in de wachtkamer kon ik binnen. De dokter voelt aan mijn borst en zeg tja ik voel niets.. Wel zag hij ook dat bloed. Maar ja hij voelde geen knobbels .. Kijk het maar aan.. En anders maak je voor over drie Maanden maar een afspraak! Pfff wat moet ik hier nou mee? Ik wil hem vertrouwen maar ik ben er niet gerust op :( Ik heb nu dagelijk bloed uit mijn tepel :S

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als de sodemieter terug naar je huisarts en vragen of hij een hoop stampei wil gaan maken in dat ziekenhuis..en anders doe je dat zelf..en je bent niet verplicht in dat ziekenhuis te blijven dus ga ook naar een andere ziekenhuis voor een mammografie..laat je niet zo wegsturen met een dergelijke klacht!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt trouwens ook altijd recht op een second opinion!
Maak hier gebruik van als je je behandelend arts niet vertrouwt. En blijf goed communiceren met je eigen huisarts. Blijf je wantrouwen uitspreken!
ja, je mag zo een afspraak maken. Op dit moment ben je onder behandeling in het ziekenhuis dus je hebt niet opnieuw een verwijskaart nodig. Gewoon rechtstreeks bellen met de mammapoli dus.