mag je een griepspuit wanneer je verkouden ben?

deze week kan ik vor de griepspuit ivm oproep maar nu ben ik verkouden is het dan goed of beter te wachten

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
36.1K

Het beste antwoord

mij is verteld door huisarts, dat je de griepspuit wel kan halen ,maar je mag geen verhoging,geen hoofdpijn,geen extreme keelpijn,en niet benauwd zijn, als dat wel zo is dan griepspuit paar daagjes uitstellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee hoor je kunt gewoon gaan, je komt wel vaker in contact met meerdere virussen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn huisarts zegt dat je wel een griepprik kan halen als je gewoon wat verkouden bent. Alleen als je je er echt ziek van voelt (je ligt op bed, kan niet werken etc.) is het goed om het eerst met hem te overleggen.