Hoe kan ik specifiek iemand vinden op facebook of hyves?

Ik zoek twee mensen maar ik kan ze niet vinden. Ze hebben vast en zeker wel een hyves of facebook acount.
Maar ik kan ze niet vinden. Ik heb ook google geraadpleegt maar hoe kan ik ze nou vinden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
vraag die mensen of ze jou toe willen voegen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als hij ze niet kan vinden,dan kan hij het ook niet vragen toch?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat lijkt me logisch ja
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ze tien jaar geleden gezien en weet niks van hun alleen dat ze in eindhoven wonen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lang niet iedereen heeft een fb account, en al zeker niet op zijn/haar echte naam.
Je zult via via op zoek moeten: gemeenschappelijke kennissen, klasgenoten, familileden.

Antwoorden (3)

Voor- en achternaam intypen in het zoekveld. Woonplaats erbij. Misschien hebben ze hun naam er niet op, dat komt weleens voor. Dan zou ik in een vriendenlijst van bekenden van hen zoeken. Alleen op achternaam en woonplaats zoeken bijvoorbeeld, of profielen van klasgenoten/collega's van diegene opzoeken..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan het ook proberen op www.wieowie .nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou het kunnen proberen via www.wiezoekje.nl.
Of misschien helpt bij google intikken ok.