Hoe kom ik aan steken bij mijn vagina, en hoe kom ik er vanaf?

Ik heb de laatste tijd steken bij mijn vagina. Zon 2 a 3 keer per dag , dat is heel vervelend.. Het doet ook pijn. Ik wil graag weten hoe ik er aan kom , en hoe ik er vanaf kom.

Toegevoegd na 11 minuten:
BTW: de steken duren niet lang, en ik ben 12

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.6K

Het beste antwoord

Vervelend, maar waarschijnlijk komt je menstruatie eraan.
Zo kan je ook van diezelfde steken in je borsten hebben.

Als het echt niet te houden is kan je gerust een paracetamolletje nemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar alle klachten beginnen een keertje. En je bent nog heel jong, je gaat nog veel meer onschuldige maar vervelende dingen krijgen die je nog nooit hebt gehad. maak je niet ongerust!

Andere antwoorden (2)

Het zou misschien wel eens blaasontsteking kunnen zijn.
Maar dan wel beginnende.
Ga naar je huisarts als het erger wordt.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan zou je nog minstens een ander symptoom moeten hebben voordat de dokter er wat mee doet, bijv. heel vaak en kleine beetjes plassen, pijn bij het plassen, of bloed bij het plassen.
Zoals al eerder gezegd komt waarschijnlijk je menstruatie eraan. Je moet altijd voor de zekerheid maandverband of tampon mee naar school nemen. Voor als je het word, dat is altijd handig. en je bent waarschijnlijk in de puberteit waardoor je steken bij vagina en borsten krijgt. Als rond de cup A/B hebt heb je kans dat dit gewoon de menstruatie is.

Toegevoegd na 1 minuut:
Dan beginnen je borsten namelijk ook te groeien, hoe sneller je borsten beginnen te groeien hoe eerder de puberteit/menstruatie eraan komt.