Hebben veel mannen dat als ze wat voor je gedaan hebben ze erna meer uiting geven van hun liefde voor jou d.m.v. bijvoorbeeld lieve woorden?

Het lijkt erop als mijn vriend iets voor me gedaan heeft hij knuffeliger is of meer lieve woorden zegt. Is dat man eigen?
Ik heb dat namelijk niet zo en ik ken ene hoop vrouwen om me heen die dat ook niet hebben. Het is dus niet van seksuele aard. Het is gewoon dat ze dan iets meer blijk geven van hun liefde na iets (algemeen, kan van alles zijn) wat ze voor hun vrouw/ vriendin doen. En als ze dat doen waarom?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

veel mannen(niet alle)willen nadat ze iets voor je gedaan hebben,"beloond"worden.die beloning krijgen ze als antwoord op hun "lieve "gedrag,dat kan in de vorm van lieve woorden terugkrijgen,knuffelen of iets van seksuele aard zijn.ik denk overigens,dat bovenstaande ook voor vrouwen(niet alle) opgaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

dit zal vast niet voor alle mannen gelden, immers je kunt niet alle mannen over een kam scheren.

dit verschijnsel is waarschijnlijk te verklaren, doordat als je vriend in een liefdevolle bui is, hij graag iets voor je wil doen. bovendien wil hij, als hij in een liefdevolle bui is, ook graag knuffelen.

het knuffelen heeft dus niet zo zeer iets te maken met het klusje dat hij voor je gedaan heeft, maar met de liefdevolle bui van je vriendje.
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+je, oorzaak-gevolg
Jazeker, het is namelijk wel van belang dat onderstreept wordt dat de vrouw ziet wat ik als man allemaal wel niet gedaan heb.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahaha. +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:D
Goh, als ik dit op mijzelf betrek herken ik mij er zeker in en als ik daarover verder nadenk is de reden dat ik graag hoor dat ik dat goed gedaan heb. Raar om dit door deze vraag ineens te beseffen. Goede vraag!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mannen willen nodig zijn, vrouwen willen gewild zijn aldus "mannen komen van mars, vrouwen van venus".

Als een man dus iets voor je gedaan heeft heeft hij het gevoel nodig te zijn. Daar wordt hij gelukkig van en toont dat door bv. lieve woordjes.

natuurlijk geld dit niet voor iedereen.........
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neuh, hier is het andersom, als mn man iets heeft gedaan voor me is hij juist minder aanhankelijk, hij heeft tenslotte datgene al gedaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vermoedelijk wil jouw vriend graag in natura,jouw tevredenheidsbetuiging ondergaan.