Hoe krijg ik dikkere billen?

Ben best wel dun, maar wil dolgraag dikkere billen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kom maar langs, dan gaan we je billen trainen. Komt helemaal goed!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bwahaha, goed bezig betweter :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb hier een vrouwelijke collega waar wel wat aanzit, maar ik durf het toch niet te vragen eigenlijk :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik zit voel ik mijn botten, dus zou graag wat van dat achterste hebben :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon je bilspieren trainen ; dus minder zitten, meer bewegen. Heb je verder geen rare 'wondermiddeltjes' voor nodig.

Het beste antwoord

Je bilspieren trainen! Je wilt natuurlijk geen vette kont hebben. Als je gaat trainen worden ze mooi gespierd, en rond.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga aan de slag.

Andere antwoorden (7)

Dat is niet zomaar iets waar je op kunt trainen of eten. Elk lichaam is anders en slaat zijn vet op zijn eigen manier op.

Toegevoegd na 3 minuten:
als je opeens meer gaat eten kan het zijn dat je lichaam eerst vet opgaat slaan in bijv. je benen, armen. niet specifiek je billen zegmaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is niet mogelijk om 1 lichaamsdeel specifiek dikker te maken, elk lichaam slaat het vet ergens anders op.
Je kunt je billen wel wat steviger maken door bilspieroefeningen te doen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Lees ook dit eens: http://fitvillains.tumblr.com/post/7934677568/why-losing-weight-wont-change-your-shape-and-other
Hier word uitgelegd waarom je je lichaamsbouw niet kunt veranderen.
Ritsuka
12 jaar geleden
Meer eten, veel trainen? Maar je kan niet zomaar heel veel gaan sporten en eten. Ik zou naar de sportschool gaan en daar om advies vragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel chocola eten!
want daardoor worden je billen want groter en breder ,
maar niet denken dat chocola puiten geeft want ze geven juist meer dikkere billen dan puisten dus±
veel chocola eten!
Kijk naar het plaatje en zeg dat je het wilt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Minder erop gaan zitten!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien is dat het probleem: Ik zit bijna nooit, ben altijd ergens mee bezig.
veel banaan eten :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Door trainingen als squarten kun je dikkere billen krijgen doordat je spieren daar dikker worden door de training. Dus niks aan de pil of extra eten en overal dikker worden !
Succes.

Toegevoegd na 1 minuut:
en idd met de juiste voedong ( voor je spieren )

Toegevoegd na 1 minuut:
voeding dus
Bronnen: