Ik overweeg om na mijn vwo-opleiding neurologie te studeren. Mijn vraag: hoe lang duurt deze opleiding in totaal en na hoelang krijg je al betaald?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Eerst ga je geneeskunde studeren dat duurt 6 jaar. Als je neuroloog wilt worden, duurt dat ook 6 jaar. Je zal in die periode wel een vergoeding krijgen maar dat weet ik niet zeker. Je krijgt natuurlijk geen volledige salaris.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pas als je assistentschappen gaat lopen na een paar jaar specialistische studie, ga je wat verdienen. Vervolgens is de kans groot dat je een zak met geld moet meenemen om je in een maatschap in te kopen. Als het een beetje tegenzit ben je de eerste helft van je leven constant bezig met fors investeren om er eindelijk in de tweede helft iets van terug te zien. Dan regent het ook met bakken binnen als je het juiste specialisme gekozen hebt. Raar wereldje, hoor. +1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat dacht ik al, maar wist het niet zeker. Vaak is het een machtscultuur vanwege hun kennis en noodzaak.
Bedankt.