Hoe kan het dat ik niet afval?

Ik ben sinds een week aan het afvallen. Ik sport per dag 40 min redelijk intensief , mijn eetpatroon heb ik ook goed aangepast , ik drink anderhalf tot twee liter pd. Ik ben nog geen kilo kwijt , hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je moet je niet focussen op de weegschaal. Zet die maar op een plek waar je hem niet zomaar pakt. Wat telt is hoe jij je voelt. Je merkt het vanzelf als je broeken losser gaan zitten en mensen wat tegen je zeggen. En kijk dan pas na een maand ofzo weer op de weegschaal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Dat gaat niet zo en twee drie.
Je lichaam moet er eerst aanwennen.
Geduld het komt vanzelf wel.
12 jaar geleden
Wat zou kunnen is dat je vet verliest en spieren opbouwt. spieren zijn zwaarder dan vet. Maar... ze verbranden wel weer vet.
Je zou kunnen kijken of je middel slanker is geworden, dat zou namelijk deze theorie bevestigen.
Succes, gewoon volhouden!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
omdat je na een week al resultaat verwacht waarschijnlijk. je stofwisseling heeft even tijd nodig. kilo's zitten er niet binnen een week aan, en gaan er ook niet binnen een week af.

laat je dus niet ontmoedigen hierdoor hoor, de aanhouder wint!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je lichaam moet nog wennen aan je nieuwe eet patroon. Als je wilt afvallen vooral niet overhaasten! :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zou straf zijn moest je al zo snel resultaat zien. Het is goed dat je je eetpatroon en sport aangepast hebt, maar soms is het beter om het langzaam aan te doen dan drastisch te veranderen.

Wanneer je drastisch gaat veranderen zal ja waarschijnlijk wel sneller resultaat zien, maar de vraag is of je dit gaat blijven volhouden. Je kan bijvoorbeeld beter elke week/ 2 weken iets kleins aanpassen (geen snoep of geen frisdrank/alcohol) en dit volhouden dan dat je een jojo-effect tegemoet gaat.