Hoe kun je het beste je tanden wit krijgen, zonder dat je gebit beschadigd?

Ik wil graag een mooie, witte gebit maar weet echt niet hoe.
Maar ik wil ook weer niet dat me gebit beschadigd.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Heel goed poetsen met een goede tandenborstel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet veel koffie/thee drinken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of natuurlijk roken..
Niet ieder gebit heeft dezelfde kleur. Als je gebit wat geler is wilt dat nog niet zeggen dat het slecht is. Dat het minder mooi is kan ik me voorstellen. Volgens mij kan je bij de drogist whitener kopen. Na een week zullen je tanden zichtbaar witter zijn. Zeggen ze..