Welke fabels/vooroordelen ken jij over homo's, lesbiennes en biseksuelen?

De zoveelste vraag over homo's van mij :)

Toegevoegd na 9 minuten:
Dit in verband met een vrij grootschalig onderzoek dat ik doe in studieverband.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.9K

Het beste antwoord

De vooroordelen voor homo's:

Dat ze allemaal meedoen aan de audities van popstars!
Dat ze modebewust zijn!
Dat het zulke lieve jongens zijn!
Dat ze zoveel vriendinnen hebben!
Dat ze allen naar het songfestival kijken!
Dat ze dol zijn op musicals!
Dat ze een dure smaak hebben op alle fronten.
Dat ze veel wisselende contacten hebben.

Enz....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (15)

dat ze altijd mannetje en vrouwtje spelen.
Rieneke1
14 jaar geleden
Dat het door de opvoeding komt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat een collega van mij al 2 keer naar een huis is wezen kijken om te huren in duitsland,en omdat hij homo is en wil gaan samenwonen afgewezen is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En...wat is nou het vooroordeel dat je bedoelt?
Dat niet veel televisiepersoonlijkheden homo zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat alle homo's AIDS hebben
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat hun hersenen niet naar behoren functioneren..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat het een keuze is.Echt belachelijk en dat ze "GENEZEN"kunnen worden en dat ze minder zijn als varkens en dat ze zullen branden in de hel.Dit zijn allemaal dingen die mijn dochter(Ze is lesbisch)al te horen heeft gekregen door zogenaamde christenen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad +1
Heb je naasten lief, (maar wel alleen degenen die bij jouw club horen).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door zulke dingen schaam ik me wel eens Christen te zijn...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vreselijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik ben het met YviB eens, maar niet alle christenen zijn zo.
Ik respecteer je dochter wel.
Het is haar eigen vrije keuze.
Het spijt me wel dat er inderdaad christenen zo denken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ach, ik zal maar niet beginnen over al dat geen moslims over mij gezegd hebben op grond van hun religie. Zo erg zijn die christenen nog niet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja, het is hetzelfde als wanneer je tegen iemand zegt: Ik ben het er niet mee eens dat jij een neger bent...
Je BENT homo, klaar uit. Daar doe je niks an hoor! Ik kan het weten, en weet het dan ook al vanaf m'n 4e.
Dat het wel een hype lijkt, Op tv zie je niet anders. Eenmaal uit de kast, ontpoppen ze zich als relnichten.
(de onopvallende homo daar gelaten)
Dat ze hun geaardheid ontkennen om hun cariere niet te schaden.
Als je naar een talentenjacht kijkt 8 van de 10 mannelijke kandidaten homo zijn.
Dat je ze heel snel herkent aan hun gedrag.
Dat mannen verwijfder doen dan vrouwen en vrouwen overdreven de bink uithangen.
Dat ze niet anders gezien willen worden dan hetero's maar zich uiterst extreem gedragen in een parade speciaal aan hun gewijd in amsterdam.
Dat het lang niet zo geaccepteerd is als het lijkt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat ze meer sex hebben en willen dan hetero's.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat homo's allemaal goed kunnen zingen.
Dat lesbiennes niet vrouwelijk zijn, maar een soort manwijven.

Even voor de duidelijkheid. Ik ken deze vooroordelen of fabels, maar ik geloof ze niet! Mensen zijn allemaal mensen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat er een steekje aan los is. Vanaf het begin der tijden zijn deze mensen er geweest. Ze mogen dan andere sexuele voorkeuren dan hetero's ze zijn er niets minder om!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat kleine jongetjes niet met poppen of ander "meisjes"speelgoed moeten spelen.Er bestaat een gevaar dat hij dan later een homo word.Meisjes mogen blijkbaar rustig met auto's e.d. spelen daar worden ze niet lesbisch van !?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mannelijke balletdansers, verplegers en kappers zijn homo's.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat alle homomannen van die LEUKE LIEVE AARDIGE ATTENTE LIEVE jongens zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iedereen vindt mij een naarling, a la de vroegere dichter des vaderlands, alleen niet zio scherp
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hallo Kaylee! Even wakker worden! De vraag was: Welke VOOROORDELEN ken je over homo's! In mijn antwoord zet ik de vooroordelen die ik, als homo, vaak te horen krijg!
En geloof me, ik weet dat die vooroordelen niet kloppen!
Dat homo/lesbienne zijn een ziekte is die te genezen is.
Dat is hun straf.
Het zijn geen 'normale' mensen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
'Heerlijk', zeg dat nog eens...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is een straf, we komen in de hel!!!!
See you there, Wim!