Als ik nies stinkt het

Ik heb al langere tijd dat als ik hard moet niesen dat de lucht uit mij dan stikt Naar bloemen de dokter heeft geen idee en kan er niets mee de kno arts heeft in me neus gekeken maar kan er ook niets mee ik moet alleen met water en zout spoelen om te kijken of dit helpt helaas help het niet iemand een idee

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
15.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind bloemen meestal wel lekker ruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou als het uit je neus komt is het anders geloof me
Ritsuka
12 jaar geleden
een bloemen geur uit je neus? dat is wel apart.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien moet je niet zoveel planten snuiven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb wel een allergie voor bomen en gras gelukig niet voor bloemen anders wordt het wel erg lastg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahahahahahhaa roland :p xD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zelf dacht aan een onsteking in een holte maar volgens de dokter kan dat niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hee misschien rare vraag... Maar nies je misschien altijd op een plek? Dichtbij een plant of bloem misschien. Misschien moet je niezen voor een geur die je onbewust ruikt en na het niezen opeens wel ruikt??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is het helaas niet ik heb het vaak als te weinig heb gedronken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een ontsteking ruikt niet naar bloemen maar naar rottigheid.
Wel apart, is het niet een of ander verzorgingsmiddel waar je de geur van in je neus krijgt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is het ook niet want ik gebruik verder niets

Antwoorden (1)

Ik heb dit zelf ook enige jaren gehad. Alleen rook het bij mij naar een hele vieze lucht. Je kan het nog het meest vergelijken met gedroogd vlees oid . De artsen stonden voor een raadsel. Ze konden niets vinden. Maar.... Na een paar jaar was ik er vanzelf ineens vanaf. Ik weet dat je niets met dit antwoord kan maar er zijn maar heel weinig mensen die dit hebben. Op internet vind je er niets over! Je zegt dus niets vreemds. Sterkte!