Wat is het verschil tussen een WHEY shake en een CASEINE shake?

Ik wil graag weten wat het verschil is. Momenteel neem ik Whey shakes naast mijn trainingen @ fitness. Ik train droge kracht training en cardio. Ik wil dus slank zijn en spieren hebben, ik wil absoluut niet eruit zien als een WWE worstelaar bijvoorbeeld! Alvast bedankt voor de tips!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
www.bodyrock.tv heeft ook wel goeie tips voor je denk ik.

Het beste antwoord

Geen enkele whey shake heeft niet dezelfde werking als anabole steroïde, dus daar hoef je al niet bang voor te wezen.

Nu echt het antwoord op je vraag:
Caseïne eiwitten zijn proteïnen die langzaam door het lichaam worden opgenomen. Ze worden meestal aanbevolen om s' avonds in te nemen zodat je je lichaam gedurende nacht kan voorzien van eiwitten.
Bij een Whey shake wordt het meestal na een uur opgenomen, ideaal dus voor in de ochtend of voor/na je training.

Toegevoegd na 31 seconden:
*Geen enkele whey shake heeft dezelfde werking*