Dit ligt aan het merk. Die ik gebruik hebben een wit touwtje.
Ik denk dat wit en lichtblauw goed contrasteren en je daardoor snel ziet dat het wisseltijd is. Bij een rood of roze touwtje zou dit minder opvallen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zodat het touwtje goed zichtbaar is voordat je hem indoet. En waarom dan blauw? Dit is een kleur die fris overkomt en niet al te veel opvalt.