ik wil iemand graag vinden via internet hij heet ruud en hij woont in Amsterdam ik heb het al geprobeerd via hyves maar hoe kan ik hem vinden?

ik wil weten of hij met mijn stiefmoeder is

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Sociale netwerken kan:
- Linkedin
- Facebook
- Hyves

Maar je hebt er meer aan als je zijn achternaam ook weet. In ieder geval meer dan zijn voornaam en woonplaats. Telefoonnummer, IP-adres, e-mail adres kan je ook heel veel vertellen. Op internet zie je niet zo snel of hij/zij met diegene heeft, tenzij echt heel openbaar op status staat. "Relatie" met .....

Je kan het beste gewoon naar jou stiefmoeder gaan of aan haar omgeving (vrienden/familie) vragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Zoek hem op via www.detelefoongids.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer het via facebook, je moet wel een account hebben. Daar boven bij het vakje zoeken schrijf je die naam op. Je kunt ook erbij schrijven waar hij woont etc..
Als je gelukt hebt heeft hij ook facebook!
succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Www.wieowie.nl