Wat verdient een maatschappelijk zorg medewerker ongeveer?

Als je de opleiding al heb afgemaakt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Heb je hier iets aan? Als ik hiermee niet goed zit, kun je op deze site nog veel meer salarissen vinden van beroepen in de zorg en welzijn.

Als beginnend maatschappelijk werker kun je rekenen op een bruto salaris van minimaal zo'n € 1.930,- per maand. Dit kan oplopen tot ongeveer € 3.605,-.

Dit is een zeer grove indicatie, want het salaris is afhankelijk van de instelling waarvoor je werkt en de cao waaronder deze valt. Zo verdienen bedrijfsmaatschappelijk werkers verhoudingsgewijs meer dan andere maatschappelijk werkers.

Dit zijn salarisindicaties voor 2011.