Hoe kan ik me overdag minder moe voelen?

Altijd als ik opsta dan voel ik me echt helemaal duf en dat gaat de hele dag door.Ook in het weekend als ik uitslaap voel ik me ook duf. En het is daardoor heel moeilijk huiswerk maken. Ik wil me gewoon wakkerder voelen. En ik ga al best vroeg naar bed 21:30-22:00.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sport je? Of heb je andere dingen waar je druk mee in de weer bent? Het lijkt erop dat je teveel slaapt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan je door teveel slapen ook moe/oververmoeid raken?

Antwoorden (4)

Laat eens bloed prikken, kan vanalles zijn. De huisarts kan je goed helpen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer eerst in een vast ritme te slapen. Slaap vooral niet te lang uit, want dat verstoord je ritme. Als je een goed ritme hebt, dan bevorderd dat je slaap.

Doe je dit al? Ga dan naar de huisarts..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij helpt het goed door in de ochtend te gaan douchen, en dan op verschillende temperaturen, warm, koud, warm, koud. Daar word ik altijd wat wakkerder van, want ik heb ook vaak dat moeie gevoel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meer slapen s'avonds.